דילוג לתוכן הראשי

חזרה לשגרה בתקופת הקורונה במהלך הריון

היי יקרה,
דבר ראשון, אני מודה לך שאת קוראת את הפוסט שלי 💗
שנית, איך חוזרים לשגרה בזמן הנוכחי??
זהו נושא מאוד חשוב,
א. אירגון הבריאות העולמי לא הגדיר נשים בהריון כקבוצת סיכון
אי לכך, מקומות העבודה מחזירים גם נשים בהריון, קחי לתשומת ליבך שביטוח לאומי
איננו מכיר בהריון כסיבה לאי חזרה לעבודה או כסיבה להוצאת שמירת הריון.
חשוב לדעת זאת ולהבין שבמידה ואת חוששת מהחזרה לעבודה
ישנה דרך, כפי שבתקופת הסגר עבדנו מהבית אפשר לבקש לשנות את אחוזי המשרה
או לחילופין לבקש לעבוד מהבית.
במידה ואין מנוס ויש לחזור לעבודה, חשוב לי לציין שהריון באמת איננו סיבה להיכלל בקבוצת הסיכון, הן מבחינה מחקרית והן מבחינת האחריות שלוקח על עצמו משרד הבריאות העולמי.

עכשיו מה אפשר לעשות בזמן הזה?
א. לפרק לגורמים את עניין הפחד, ממה את מפחדת?
להידבק במחלה? הקפידי על הכללים המבוקשים- נקיון, אלכוג׳ל, מסיכה, אל תיגעי בלחצני מעליות, אל תיגעי במעקה, אל תיגעי בידיות.
במקום העבודה שלך, הקפידי על סביבה סטרילית אני לא צריכה להסביר כיצד.
וזכרי ללבוש כפפות כדי למנוע מעבר אל עור אנושי.
עכשיו אלו הכללים הסטנדרטיים. ואני ממליצה להוסיף את האלמנט המנטלי
והוא להתחיל לעבוד עם משפטים מחזקים
הגוף שלי חזק
אני מתמודדת באופן נפלא עם המציאות כעת
אני שמחה ומאושרת
וכן הלאה
כל משפט כזה אם תשנני אותו במשך 21 ימים יטמע בתת המודע שלך.
המידע הזה הינו מבוסס מחקרית ואני ממליצה זאת לכל אישה סביבי שעולה לה חשש.

ב. חזקי את מערכת החיסון שלך.
כיוון שוירוס הקורונה תוקף את מערכת הנשימה, המלצה חמה הורידי מוצרי חלב אשר מייצרים
ליחה, אני יודעת שקשה ליצור שינויים תזונתיים במהלך ההריון אך המטרה כאן מקדשת את האמצעים..
ולכן, בהדרגה אני ממליצה קודם להוריד את החלב הניגר, עברי לחלב סויה שהינו גם מאוד בריא
מבחינת ההרכב שלו, מכיל פיטואסטרוגנים  מוזמנת להיכנס לכתבה המצורפת לקבלת המידע.
ולאחר מכן, הורידי את יתר מוצרי החלב,
כמו כן אכילת בננה כפי שהיא גם כן יכולה לייצר ליחה, אך אינני אומרת להורידה היא מאוד חשובה לתזונה- מכילה את הורמון האושר והשמחה שלנו- הסרטונין.
אז אותה אני ממליצה לשלב במזונות כמו לדוגמא-
דייסת שיבולת שועל עם בננה
פשוט להכין את הקווקר להכנה מהירה עם חלב סויה/מים/מיץ תפוחים
במקום ההמלצה על גבי האריזה לחלב.
להוסיף תבלון של קורט קינמון ולמעוך בננה,
השילוב משנה את התגובה של מערכות הגוף ופחות מייצר ליחה.

בנוסף, ויטמין c כאשר הוא מגיע מתפוזים בלבד גם יכולה להיווצר ליחה,
לכן,אני ממליצה לשלב את מיץ התפוז בשייק פירות כך התגובה של הגוף נמוכה יותר מאשר רק מיץ תפוז.
כמו כן, אני ממליצה על כל הפירות האדומים והסגולים (פירות יער)-
הם מכילים הרבה ברזל ועשירים באנטיאוקסידנטים כך שמסייעים לחיזוק מערכת החיסון.

משפט אחרון- כאשר אני מגלה בתוכי מקום של פחד, מופרשים הורמני סטרס אשר משבשים את המאזן ההורמונלי התקין בגוף וכתגובה הגוף מתחיל להיחלש.
אז נראה אנשים לחוצים מתחילים לחוש מיחושים- כאבי ראש, חולשה לעיתים גם עולה חום.
אך זהו מצב נפשי ולכן מאוד חשוב לטפל בו.

את מוזמנת לכתוב לי באהבה
המייל שלי המייל שלי
ואני מאחלת לך חזל׳ש טובה יותר, משופרת יותר, חזרה כזאת שתהיה מיטבית יותר.
ובנוסף, אני מזמינה אותך להנות מטיפול שמשפר את איכות החיים בהריון
ובפלייר ישנה הטבה לחברה מביאה חברה.
ענבר אופק



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קיסרי צרפתי

השבוע השתתפתי בניתוח קיסרי, במחקר הצרפתי שנעשה בביה״ח בני ציון במסגרת תמיכה ביולדת. הרשמים שלי: מדהים,מדהים! על אף שאין לנו מושג עד 6 שבועות אחרי הניתוח כיצד בוצע הניתוח כי בגדול זהו מחקר סמי כפול, משמע שטרם הניתוח המנתח הבכיר שמנתח מקבל מעטפה ובו רשום סוג הניתוח. אל היולדת מתייחס הצוות בכל מצב כלאחר קיסרי צרפתי שזה מדהים ומטרת המחקר הינה להבין עד כמה האישה מתאוששת מהר יותר ישנו פרוטוקול שונה גם בהיבט משככי הכאב לאחר הניתוח, במסגרת המחקר הם מעוניינים לבחון התאוששות עם משככי כאב שאינם אופיטים כגון נגזרות של מורפיום אשר ניתנות ברוב ביה״ח ביממה הראשונה לאחר ניתוח קיסרי רגיל. ומהו בכלל הקיסרי הצרפתי אני מצרפת כאן קישור ל סרטון אנימציה של ד׳ר הנדלר שהביא את המחקר לארץ ואשר נמצא ביוטיוב. בהצלחה ולידות טובות שלכן ענבר.

אמבריו באלנס - איזון הריון,איזון אם ועובר, אפשרות להיפוך טבעי

השבוע זכיתי לטפל ב5 נשים מהממות במים, זכיתי לאפשר להן לסמוך עלי. לחלקן הייתי מישהי זרה- כי לראשונה פגשו אותי. וזכיתי באמון שלהן - בכך שאשמור עליהן בכל רגע נתון. להיות במים,מבחינתי זהו חלום עד לפני 8 חודשים לא העלתי על דעתי שאטפל במים. כשנירשמתי ללימודי אמבריו באלנס, החלק הזה של הלימודים היה בגדר תהיה.. האם בכלל אכנס למים?? פשוט כי אני ומים כבר שנים, לא ממש היינו חברים. זכורה לי סיטואציה שלי במערבולת אומנם קטנה, בים..אך מאוד עוצמתית שמלווה אותי מגיל 12. לפני כן, השתתפתי כילדה בתחרויות שחיה ואותה סיטואציה פשוט גרמה לי לא להמשיך.. אז אתן.ם מבינים.ות?? בגדול זוהי אמורה להיות הזיה, המשיכה שלי למים.. היום החלום הגדול שלי הוא לסייע לכמה שיותר נשים להכניס לגופן רוגע ולאפשר באמצעות שיטת 'אמבריו באלנס' שייסדה רות פדידה  Ruth Fadida Embryo 🌸 הרפיה של כאב שאמא חווה במהלך ההריון. 🌸 כניסה נכונה של העובר לאגן של אמא טרם הלידה. 🌸 אפשרות להעניק לעובר תנאים מתאימים שיוכל להתהפך מעכוז לראש. וכעת במהלך חודש יוני, אנחנו מסייעות לאמהות במסגרת סטאז' באפשרות השלישית שציינתי,ב

היפוך עובר

היי יקרה שמחה שהגעת אלי, את בני ילדתי בניתוח קיסרי כיוון שהיה עכוז ולאחר שנתיים כשהתחלתי את לימודי הדולות  במהות-בר אילן  גיליתי שיכולתי אולי אחרת אם הייתי יודעת את מה שיודעת כיום... מאז אני מלמדת נשים את התרגילים המצורפים ולשמחתי הרבה ,ישנם אחוזי הצלחה גבוהים בשבועות מתקדמים 36/37 העובר מתהפך. ישנם בתי חולים בארץ שמקבלים לידת עכוז. מס' תרגילים ממש פשוטים: 1.במידה ויש ילד נוסף בבית יש בוודאי חפצים שלו שמפוזרים בבית, אז לשם התרגיל רדי לעמידת 6 והתחילי לאסוף את החפצים כאשר יד נגדית לרגל, ניתן בסיבובים מעגליים וניתן בסיבובי שמניות. 2.רק במידה והעובר אינו מבוסס במצב עכוז ניתן לתרגל במיטה, הישעני עם הרגליים כלפי ראש המיטה והתרוממי לאט עד למקסימום שהרגלים מסוגלות העזרי בכריות לתמיכה בגב התחתון וברגע שהגעת למקסימום היכולת שלך בטיפוס נענעי את האגן בניעות קלות מצד לצד. 3.כיוון פנס לבן לבטן התחתונה, מגרה את העובר להבין מאיפה מגיע האור ומתחילה הסתובבות. 4.לחיצה בנק' הנמצאת מעל הזרת- מופיע הסבר בסרטון המצורף . 5.שיטה אלטרנטיבית של המורה שלי (גילוי נאות והיא מדהימה ) רות פדי