רשומות

מציג פוסטים מתאריך מאי, 2013

איך לעבור את ההריון בחודשי הקיץ?

תמונה
היי מה שלומך? את בהריון ראשון או חוזר ויש התייחסות לעונות השנה, בחורף נעים וחם לנו בעונות המעבר נחמד מאוד אבל בקיץ..מה עושים בו? אנחנו ספונות במזגן או מתחת למים במקלחת או בבריכה. חודשי הקיץ תכף מגיעים ואיתם תזכורת שיתושים אוהבים(יתושות למען האמת) נשים הרות, יש חופש גדול לילדי גנים עירוניים וביהס איך מתפקדים כשאת גם בהריון ואולי בסופו וגם מפעילים ילדים.. אז הנה כמה עצות ממני אלייך: 1. הכיני לך תוכנית מבעוד מועד אשר תהיה פתוחה לשינויים במידה ויחולו כאלו. התוכנית צריכה לכלול יעד לדוגמא- נופש משפחתי בבית מלון לסופש עצם הידיעה שעתיד להגיע מועד שבו את נופשת בכיף גדול משנה את ההתייחסות כשקשה והולך להיות כך(לא נייפה את המציאות!) 2. הצטיידי בהבנה שאת הקניות לבית את ממש לא הולכת לעשות כיוון שזה מכביד , מתיש ומעייף אז או שמישהו יעשה במקומך או שתזמיני מאחת הרשתות באינטרנט נוכחתי לגלות שיש גם שם מבצעים ולפעמים אפילו יותר משתלם. 3.שתיה- לשתות המון מים, במידה ומתחילות לך בצקות בגלל החום את יכולה לשתות חליטת סרפד רק יש להקפיד לשתות לפחות עוד ליטר איתה כיוון שהיא גורמת לגוף לשתן ולסלק את הבצקות. 4.

מה קורה אצלך בהריון?

תמונה
מדהים כשחושבים על הריון כמה שינויים שאת חווה בהריון הגוף משתנה, הורמונים מופרשים ומאפשרים לעובר להתפתח ולאמא גם :) אך מה קורה ברבדים של הנפש,איך ההריון משפיע עלייך? את שמחה, עצובה, מודעת לגופך, איך את מעוניינת להיחשף כלפי העולם כל כך הרבה בא לי לכתוב בנושא אבל זה שלך ולכן אני מזמינה אותך במידה ויש רבדים שתירצי להתחבט איתם ולעבדם לכתוב לי אפילו למייל inbarofeck @gmail.com או להתקשר ואשמח לעבוד איתך. בברכת ימים נפלאים ענבר

חרדות וחששות בהריון

כחלק בלתי נפרד מההריון ברגע שהתבשרת על שני הקווים מגיעים חששות וחרדות מקווה שיש חלק מהנשים שזה פוסח עליהן :) מה ניתן לעשות כדי לעבור את הזמן עד שנתחיל להרגיש את העובר? 1. נשימות עמוקות יאפשרו חמצון לעובר ושיחרור אנדורפינים שירגיעו את המחשבה( מעולה גם לזמן הלידה בבוא העת) 2. מחשבה יוצרת מציאות בטח שמעת בעבר את המושג אז בעיני רוחי אני אוהבת לחשוב שאם אחשוב חיובי הכל יהיה לחיוב! פזרי לך בבית פתקים נדבקים ובהם מילים מחזקות- אני יכולה,לנשום,הכל בסדר בכל פעם שתופיע החרדה פשוט להתבונן בפתקים דברים יראו אחרת! 3. לעשות דברים שאת אוהבת ויסיחו את הדעת, בזמן שנהנים מופרשים שוב ההורמונים הנכונים שמרגיעים את המחשבה. לטיפים נוספים והנחיה בנושא את מוזמנת להתקשר מצורף מחירון השירותים שלי הכולל גם ייעוץ טלפוני בברכת הריון משעמם ורגוע ענבר

לאחר לידה

תמונה
בהכנה ללידה אני נוהגת להקצות מפגש שמדבר ומאפשר לבן הזוג להבין מה עתיד להיות אך אין על מפגש בלייב, לאחרונה יצא לי להגיע למפגש האחרון כשהתינוק כבר בידיים :-) איזה כיף! יש זוגות שברגע שמגיעים הביתה יש המון שאלות, חששות וחוסר שקט אני זוכרת את עצמי,למרות הנסיון האישי שלי שהיה עוד טרם לידותי שלי הייתי חסרת אונים! אם מדובר על ההנקה,אם מדובר על ההורמונים שרצים לאחר הלידה בגוף, הכאבים לאחר הלידה, התינוק שבוכה ואין לי מושג מה לעשות בשביל זה אני כאן! את מוזמנת ליצור איתי קשר טלפוני לקבל את הסדר והשקט במחשבות באמצעות גישת תרפיה מוכוונת לידה אני מנחה אותך למה שטוב לך בגופך שלך ולא רק לידע שיש בי שלל עצות וטיפים מעולים ומועילים את בטוח יכולה לקבל מהחברות,שכנות,אמא וחמות :-) אבל לדעת מה בדיוק את רוצה כשהמע׳ הסימפטטית  (מע׳ ההורמונים שמכניסה לסטרס) שלך משתוללת אשמח לשמוע ממך :-)

המשך עיבוד חויות לידה

שימי לב למה שעולה והתבונני בו מזמינה אותך לקחת את המקום הנעים שאליו הגעת בתרגיל זה למהלך השוטף של חייך ולהשתמש בו כמקור אור וחוזק ברגעי משבר. אני כאן לשירותך הן בטלפון 0523701137 והן באמצעים האחרים-מייל inbaros@bezeqint.net בפייסבוק או בתגובה בדף זה.  מקווה שהצלחתי לסייע לך להגיע לתובנות חדשות. בברכת ימים טובים ענבר אופק